دهنم سرویسه !

الهی که ممد به خاک سیاه بشینی!
الهی که حسام تو هم به خاک سیاه بشینی!!
فردا امتحان سیستم های اندازه گیری دقیق دارم از ۶ فصل فقط ۲ فصل روزنامه وار خوندم !
اونم با کی؟ استاد مرغابی اااا ببخشید محرابی !
تو رو خدا هر کی میاد این بلاگ سر میزنه این نوشته رو میخونه واسه من دعا کنه!
فردا آپ دیت میشم گندی که زدمو پی نوشت میکنم! 

پی نوشت : همین الان از امتحان اومدم . خب اقرار میکنم که امتحان رو خوب دادم ولی ...
یک شکست عشقی خوردم که نگو! ناک اوت شدم ! الان فقط یه نفر رو میخوام که بهم دلداری بده !  الان این شکلی ام ---> 
نظرات 4 + ارسال نظر
معین شنبه 11 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:42 ب.ظ http://khazanestan.tk

چی؟ شکست؟ اینجوری؟ هان؟ بهت دلداری میدم. این لینک بغلم سر آیدیا اشتباه دادی

سارا شنبه 11 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام کارت ای ول داره.
خیلی باهات حال کردما
واست پی ام دادم تو مسنجرت برو بخون !

ساهئش جمعه 17 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام شما کدوم دانشگاه هستید

شیما جمعه 17 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام شما کدوم دانشگاه هستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد