اهل حمامم(م.امید.دافی !!!)
      
      اهل حمامم
      روزگارم بد نیست
      تکه روشوری
      خرده صابونی
      
      مشتریانی دارم خر تر از گاو تپل
      کیسه ای دارم نرم از سیخ کباب
      
      حرفه ام بد نیست‌
      شرتم آبی‌ست
      پدرم دلاک است
      سر طاسی دارد
      لُنگ می‌اندازد
      شامپو مصرف کرد
      کله‌اش هی کف کرد
      و سپس موهایش ریخت
      و چه اندازه سرش براق است
      
      حرفه‌ام دلاکی‌ست
      هدف من پاکی‌ست
      
      می‌نشیند لب سکو آرام
      یک نفر با احساس
      
      کودکی را دیدم
      می‌دود در پی صابون و لگن
      
      ای نهان در پس در
      خشک آوردم، خشک
      
      مشتری‌های عزیز
      لگن خاصره‌تان سالم باد
      رخت ها را نکنید
      آب‌مان بند آمد
      
      لگنی خواهم ساخت
      میاندازم به حوض
      دور خواهم شد از این حمام کثیف
      که در آن هیچ کسی نیست که مشتریان را کیسه کشد
      
      م.امید.دافی

 


      ۱ـ همین جا رسما از آقا حسام درخواست دارم که به قالب بلاگ کاری نداشته باشن
      طبعا خوانندگان عزیز هم در راستای حفظ کیفیت بلاگ چنین استدعایی رو دارن نه؟
      ۲ـخوانندگان عزیز بلاگ از این به بعد میتونن به وبلاگ خصوصی بنده هم مراجعه
      کنن و یه ذره هم اونجا چرت و پرت بخونن در حقیقت با توجه به این موضوع که این
      بلاگ رو هم همش من دارم راه میبرم من از این به بعد ۲ تا بلاگ دارم...!!!

      www.papercuts.mihanblog.com

نظرات 3 + ارسال نظر
حاجیه دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:12 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
آقویون پس این لینک ما چی شد در آدیت بعدی لینک شما بر داشته می شود ................

ساغری شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.saghariii.com

شعر بامزه بود و واقعا استعداد میخواستااااا

توپولی یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:45 ب.ظ http://topoli6612.blogsky.com

موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد