تولدم مبارک!

تولدم مبارک ! 

  ا
مید

نظرات 6 + ارسال نظر
اشکان چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:17 ب.ظ

مبارکه آقا

توپولی چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:42 ب.ظ http://topoli6612.blogsky.com

کشتی خودتو....تولدت مبارک...

علی چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:26 ب.ظ

اولا جهت شادی روح امواتتون با پدر مادر خودتون و دیگران کاری نداشته باشید ثانیا به عقیده من بند تونبان خیلی مهمه.یکی از دلایلش اینه که اگر ول بشه واویلاست.در این زمینه بنده نظرات مبسوطی از علما جمع کردم که اگر فرصتی حاصل شد در اختیار عموم مسلمین و مسلمات خواهم گذاشت عجالتا از شیخ ما بشنوید که گفت چشمات از سر من هم زیادتره.گفتم پس کجات کمتره...

یاور چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:54 ب.ظ http://minajon.blogsky.com

خیلی ممنون که جایی برای ما باز کردید لینک شما رو هم قراردادم

فرید پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:06 ب.ظ

تولدت مسلما مبارک ها باشه . جیگر من ! / اما تو رو جون خودت دیگه بلند تر نشو که الان هم حداکثر خشتکت رو می بینیم ...

شیوا پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:19 ب.ظ

تولدت مبارک (نظرم راجع به تولدت بد نیست فقط کمتر بود بهتر بود)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد