ده فرمان!

در غیاب مادر و در مواجهه با پدری تنبل باید چه کار کرد؟مسئله این است خوردن و خوابیدن...

ده فرمان:

1_کل فیفا 2005 می خوابونیم.

2_آدرس صافکاری خواستید هستیم در خدمتتون ( دسته گل حسامی ! به شهر ما خوش اومدی!!).آقا خرج 206 خیلی بالاست!

3_فیلم خانه ارواح رو برید ببینید(ایول آنتونیو باندراس).اگه خدا   قیافه ی   این باندراس رو به من میداد...؟(ضرب المثل:خدا خر رو شناخت که بهش شاخ نداد!مگرنه میخواست همه رو شاخ بزنه و زخمی کنه!)

4_فیلم خوابگاه دختران رو نبینید!

5_زندگی بدون مادر سخته به قول بابام: وا اصلا تا حالا فکر کرده بودی که نمکدون کجاست؟(امید که نمکدون می گرفتی همه عمر دیدی که چگونه نمکدون بهرام !!! گرفت؟!).سختیش همون هفته اوله! شمال خوش میگذره؟

6_امروز بابام عصبانیه نزدیکش نشید! آخه فردا ثبت نام ترم تابستونیه.(رابطه ی بین این دو مورد را پیدا کنید!!!)

7_پول قبض موبایلم اومد.! 2210 تومان!!! میدونم خیلی بی کلاسم!!!

8_به خدا چهارشنبه میرم سلمونی!

9_دیروز 3 کیلو سبزی پاک کردم!می دونم الان دخترها چه علاقه ای نسبت به من پیدا میکنن!نه نه من قصد ازدواج ندارم میخوام درسم رو ادامه بدم!!!

10_سه وعده قیمه پشت سر هم!امشب شام میرم بیرون!! هاها چقدر موخم کار میکنه ها؟؟؟

 1+10_ای وای ظرفهام کثیف مونده تو ظرفشویی!(در این لحظه علاقه دخترها به من بیشتر میشه!)

 

نظرات 5 + ارسال نظر
معین پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:35 ق.ظ http://nothing

در این چند صباحی که گذشت، بارها و بارها صیغه غسلت را روری ظروف گثسف صرف کرده و نبوغ خود را در این باب نشان دادیم. نکته: دیروز پرسی کباب می‌خواستیم مثل کنیم. رجال غرق در یافتن سماق بودند!

مرجانی پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:42 ق.ظ http://MarjaN-redstar.persianblog.com/

سلام امید...خیلی باحال نوشتی بودی...در مورد لیست پرسپولیس،می‌گی از کجا پیداش کردی؟ مرسی که بهم سر می‌زنی...بای‌بای

فرید پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:02 ب.ظ

ما گذاشتیم رفتیم تهران تا مادر بیایند و قتی برگشتم گفتم حتمی آمده اند اما به جای مادر ، انبوه ظرف های نشسته دیدم و بعد ندیدم ... از هوش رفتم.

اشکان یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام وبلاگ با حالی داری.

شیوا یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ب.ظ

دمت گرم کلی پسر خونه داری شدیا! دیگه وقتشه آستیناتو بالا بزن! ما که در رفتیم.الان چند نفر خواهونت شدن بد!به تو چه مربوطه!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد