اتهام!

-نام؟
=تقی
-نام خانوادگی؟
=شاس ممد
-برای چی آوردنت اینجا؟
=جون حاجی ماشین زده بهمون
-عجب اینجا که بیمارستان نیست؟ پروندت هم که سیاهه!
=حاجی اون عینک دودی تونو بردارید درست میشه
-خفه خودم میدونم.خوب ببینم چه شیرینکاری هایی تو پرونده ات  ثبت شده؟
=به جون خودم نباشه جون حاجی همشو خال زدن.
-اینجا نوشته شما به جرم قاچاق مواد محترقه و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و درگیری با لباس شخصیت!! شرب خمر آدم ربایی باج گیری و خیلی موارد دیگه بازداشت شدی.
=جون حاجی من اولین دفعه است پام به اینجور جاها باز میشه!!!!!
-یعنی من دارم سه میزنم؟
=ای بابا شوما سالادی (ببخشید سالاری) حاجی !!!‌ تف کن زیر آبی بریم!!!
-خب بگو ببینم شنبه ساعت ۹ کجا بودی؟
=راستش حایجی روم به دیوار! زیرم به تیفال ! یه مثقال اسهال بودیم!
-گفتم کجا بودی اوسگول!
=خوب حاجی آدم اسهال میشه سینما که نمیره میره اسهال خونه دیگه!
-سابقه دارم که هستی!
=نه به جون جفتمون.فقط یه بار تو مدرسه ازمون عکس آدامس لاویز گرفتن یه هفته اخراج شدیم!
-واسه چی تو تظاهرات دانشجویی شرکت کردی؟
=ای ای حاجی دست رو دلم نذار که خونه! هر چی ما میکشیم از دست این جهانخوار بی ناموسه منم رفتم مشت محکم بزنم نگو جهانخوارا این وریا بودن! جون حاجی اغفال شدم!
-خوب زیر این برگه رو امضا کن بعدشم سیکتیر کن برو دفعه ی بعد دودولتو می برما!
ا از فردا ریش میذارم خوبه؟آخه مردم عقلشون تو ...شونه!

متن امضاء شده:
این جانب تقی شاس ممد فرزند ناخلف عبدالله شاس ممد به تمام کثافت کاریهای مندرج در این پرونده اقرار میکنم ! و این اشتباهات را ناشی از تاثیرات آن کانالهای مشتی(ببخشید بیگانه) مثل Multivision و Ultar Blue  می دانم. و همین جا شهادت میدهم که رفتار مسئولان زندان در این مدت با من بسیار خوب بوده و هر روز برای من سن ایچ و تی تاپ می آوردند و ممنونم که مرا در طی این مدت تحمل کردند.در ضمن من از همین جا اعلام پشیمانی کرده و اعلام میکنم که بنده دیگه به اونجای عمه ام بخندم که برم تظاهرات!


پی نوشت:البته این آقا حسام دو هفته ای میشه میخوان مطلب بیارن ولی ما هم مثل شما منتظریم! فقط برای اینکه بلاگ رو هوا نباشه من میام آپ دیت مینم وگرنه نوبت آقا حسامه.
فقط داریم یه شعری رو تنظیم میکنیم که آخرشه فقط یه بیت شو واستون مینویسم تو کف باشین تا کاملشو هفته بعد بذاریم تو بلاگ.

تو ای دختر در خیابان آرایش نکن***از جوانان محل سلب آسایش مکن

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا برقی یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:25 ق.ظ

ایول باز هم ایول!

نیکا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:50 ب.ظ

خوب بود بد نبود امیدوارم ایندفعه دیگه داش حسام بنویسه

حامی پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ب.ظ http://dud.blogsky.com

امی جان خیلی قشنگ بود بازم تو از این پسر خاله ی ما که چیزی در نمیاد

آقا اسم وبلاگ من دود نیست داد هست اما اگه میشه بنویس حامی - dud

بهناز پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:40 ب.ظ

چوخ گشنگ ده

محمد سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام خوبی گشاد کس ننت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد