درد سر داشتن دافی !!!!!


اول میخوام تشکر کنم از امید جووون که تا اینجا زحمت زیادی برای این وبلاگ کشیده و بلاگ و تا اینجا رسونده(مگه تا کجا رسونده؟ چقدر کورید الان ما دست کم روزی
 1000تا بازدید کننده داریم!) و  من همینجا قول میدم  واسش یه بستنی عروسکی بخرم که خیلیم دوست داره.
عرضم به حضورتون که چند وقتیه کارشناسان اجتماعی وبلاگ دافی در یک بررسی و آمارگیری بر روی جوانان پسر کشورمان
متوجه شدن که چند تا چیز هست که داشتن اونا واسه خیلی ها آرزو شده ولی داشتنش عواقب داره!!!(عجله نکنید الآن براتون میگم)
1- پول خیلی زیاد  2- ماشین مدل بالا 3- شهرت و اعتبار و .........ولی از همه اینها مهمترو پر دردسر تر داشتن یه دافی خوشگل و دلبر!
که بتونن از مزایای مادی و معنوی اون استفاده کنن (که البته من در اینجا  از مزایای معنوی مثالی نمیارم
چون خودتون بهتر از من بلدیدو خیلی بی شرف هستید) ولی از مزایای مادی اون فی المثال (فی المثال از این جمله های تخمی عربی هستش که به زبان فارسی وارد شده
وهیچکاریشم نمیشه کرد)
برای خرید دافی رو بندازید جلو ? فروشندهه حالی به حالی می شه عوض اینکه  ازتون پول بگیره یه پولی هم میده و می گه :
بفرمایین خانوم اینم بقیه اش یا وقتی میخاین یه مسیر چپ اندر قیچی رو با تاکسی طی کنین راننده نه تنها نق و نوق
نمی کنه و نه تنها کرایه اضاف نمی گیره بلکه در رکاب علیا حضرتتون می تازه و تازه حاضره با ماشینش شما رو ببره دم در اتاقتون .
 تازه وجود خوشگل خانوم باعث عزت و احترام شما هم می شه و هر جا پا می ذارین همه خیلی چرب و نرم مثل
 دوستای چندین و چند ساله با شما سلام و احوال پرسی می کنن و خیلی چیزای دیگه.
 ولی از عواقب اون اینه که وقتی تو خیابون با این دافی خوشگل و مامانتون دارید راه میرید همه یه جورایی به شما حسودیشون میشه
و میخوان هر جور که شده جای شما باشن ودل دافی تونو به دست بیارن و دیده شده که عدهی زیادی از این افراد
خیلی سرتخ(همون سرتق)و پر رو هستند.پس راه حل چیه؟؟؟؟؟؟
با همه دعوا کنیم؟ اگه کتک خوردیم چی
واسه دافی  روبند بذاریم؟ که هم خیطه هم تابلو
دافی خوشگل تور نکنیم؟ مگه این دل لامصب می ذاره
 ما جلو راه بریم دافی پشت سر ؟مردم نفرینمون می کنن
وقتی میایم بیرون صورت اونو زغال مالی کنیم ؟بدترمیشه که الآن سیا مده
از تو کوچه پس کوچه ها بریم ؟ مامورا گیر می دن
واسه اش ماسک بذاریم ؟ مردم فکر می کنن جذامیه
 تو صورتش اسید بپاشیم ؟ خیلی خطر داره! ممکنه بریزیم رو دست خودمون
تو خونه زندونیش کنیم ؟ گناه داره طفلکی .... نازی ...
پس بگو بریم بمیریم دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا اگه کسی راه حلی داره در قسمت نظرات بپیشنهاد بده تا ماهم استفاده کنیم.

 

مملکت گل و بلبل...

سلام.
اول از همه برید تو نظر سنجی جدید بلاگ شرکت کنید که خیلی مهمه و واجب کفایی بعد بیاید مطلبو بخونین که اگه نظر ندینو این مطلبو بخونین حرام اندر حرام هست و مثل اینه که مال یتیم!!! رو خورده باشین !!!(تقصیر من نیست حدیث بود از تو کتاب دینی برداشتم)

مطلب امروز ما در مورد موج نارضایتی هست که پسرها رو گرفته و خودشونو به این در و اون در میکوبن و هی میگن که ما آزادی نداریم و نمیدونم از این مزخرفات خلاصه امروز تو این نوشته ام میخوام بهتون بفهمونم که کاملا برعکس این مطلب هست و آزادی که ما پسرها تو ایران داریم هیچ کجای دنیا ندیدیم و نخواهیم دید.اصلا تا حالا فکر کردین که شما آقا پسرهای گل رو رو سرشون گذاشتن و حلوا حلوا میکنن و سفره پر از نعمته و پهن شده که امثال شما استفاده کنین حالا اگه بی نصیب شدین بر میگرده به بی عرضگی خودتون و نباید بهونه بگیرین و به روزگار فحش اون هم از نوع فانوسی! بدین.ببینین تو جامعه ی ما برخلاف این چیزی که به نظر میاد این دخترها هستن که در به در دنبال پسر هستن حالا اگه تو نمی تونی استفاده کنی چرا فحش میدی؟با یه مثال موضوع رو براتون روشن میکنم:

فرض کنین الان ساعت 6 و قراره که شما برین بیرون گل گشت بزنین خودتونو با یه دختر خانوم محترم مقایسه کنین؟

خب اوووووم اول از همه پسره میره دوش میگیره خب دختره هم همینطور ولی حومو رفتن شما شامل یه لیف و شامپو و تراشیدن صورتتون میشه و بعد از 15 دقیقه میاید بیرون ولی میدونی اون دختر بیچاره تو حموم متحمل چه زحمتهایی میشه؟ اول از همه باید اپیل-لیدی بکنه از بالا تا پایین!اونوقت نمیدونی که این دستگاه لعنتی که موهای بدن رو میکنه چه دردی داره؟من خودم یه بار واسه این که با دخترها همدردی کنم(مثل ماه رمضون که ما روزه میگیریم تا با فقیر فقرا احساس همدردی کنیم) از این دستگاه استفاده کردم و موهای دستمو کندم یک دردی گرفت که از اون موقع به بعد هروقت حرف گوش نمیدم بابام منو با اپیل-لیدی تهدید میکنه!!!خب فکر میکنید این خانومهای محترم واسه چی این همه درد رو تحمل میکنن؟واسه شما پسرهای شاخ شمشاد دیگه.چون اصولا پسرها از دخترهایی که اپیل-لیدی نکنن خوششون نمیاد و محال سگشون رو هم نمیذارن!خب اجازه بدین زیاد رو مرحله حموم مانور نکنم چون قابلیت مانور ندارم!(بقیه شو خودتون حدس بزنین...!)خب حالا آقا پسره خودشو خشک کرده موهاشو مرتب میکنه نهایتا ژل میزنه و لباساشو میپوشه و یه کم عطر سنگین میزنه(که نشان از اقتدار شاخ شمشادها داره)و کفششو پاش میکنه سوار ماشین میشه و با دوستش میره تو خیابون گل گشت بزنه و چندتایی از این قشرزحمتکش جامعه رو ملاقات کنه و یه تفقدی! بفرمایند.

 

اما این ور داستان هنوز ادامه داره...

 

خانوم از حموم در میان و بعد از خشک شدن 45 دقیقه جلوی آینه موهاشونو سشوار میکشن و هی مدل عوض میکنن تا بالاخره به یه مدل رضایت میدن و با ژل زدن سر و ته قضیه رو هم میارن.در این مرحله مقدار بسیار کمی کرم پودر و ...(فقط 2 کیلو 200 گرم!)رو رو صورتشون خالی میکنن و با کاردک بتانه کاری شروع میکنن.آخ آخ رژ لب و خط لب و براق کننده و این چیزارو داشت یادم میرفت.مرحله بعد خط چشم و نمیدونم سایه و مایه و لایه و ... از این چیزاست.در مرحله بعد از این حلقه ها هست که جدیدا مد شده و به لب و دماغشون آویزون میکنن(که من هر دفعه اینو میبینم یاد گاوهای شریف آباد میافتم!!!!!).مرحله بعدی ناخونهای دست و پا هستن که باید فرم داده بشن بعد لاکیده بشن(با لاک تخریب-تزئین-بشن)!!!.میرسیم به لباسها که خانومه از بس لباسهای تنگ انتخاب میکنن بیاد از 7 8 نفر کمک بگیرن تا تو اون لباس جا بشن-تازه شما باید توجه داشته باشین که خانومها یه تیکه لباس از پسرها بیشتر هم تنشون میکنن!!!-حالا چه جوری با اون لباس تنگ تو خیابون به سختی راه میرن خدا واقعا اجر معنوی براشون در نظر بگیره!واقعا جنسشون رو از فداکاری ساختن!!

 

خب میرسیم به نقطه برخورد این دو مورد .توجه داشته باشین درسته که خانومها زحمت بسیاری میکشن ولی حق انتخاب ندارن و آقایون از بین دهها دافی 2 یا 3 تا رو انتخاب میکنن و پروژه رو عملی میکنن.حالا به این فکر کنین که یه بنده خدایی با این همه زحمت بیاد بیرون ولی مورد توجه هیچ سروری قرار نگیره بنده خدا چقدر تو روحیه اش تاثیر میذاره؟بمیرم واست.حالا تازه این بندگان خدا شب که بر میگردن خونه اول یه سری باید سوال جواب پس بدن بعد تازه تمام مراحل آرایشی رو دوباره برعکس اجرا کنن تا پاک بشه!خب بحث در این مورد زیاده و حتی کسایی که مثلا زن ذلیل هستن از همه زرنگترن چون با یه چشم گفتن طرف و حسابی الاغ میکنن! دیدین چه مملکت خوبی داریم پس بیخود بی عرضگی خودتونو به چیزای دیگه ربط ندین و حالا که خوب روشن شدین برین ببینم چی میکنین؟

این جمله رو سرمشقتون تو زندگی قرار بدین پشیمون نمیشین(الته فقط پسرها چون دخترها که نمیفهمن سرمشق چیه!؟)

تمام زنان یک مرد را می خواهند برای کل نیازهایشان لکن هر مردی تمام زنان را می خواهد برای یک نیازش!!!

 

سلام فوری فوتی

سلام بزودی با یه مطلب جدید میایم.
در ضمن احتمالا اگه این ویندوز خراب شده ی ما درست بشه بزودی یه قالب جدید هم رو میکنم.
و دیگه اینکه مارو فیلتر کردن اینو یه نفر یهم گفت که یه آی اس پی تو تهران مارو فیلتر کرده.دهنت سرویسه.!!!
زود میایم.شیوا خانوم پس تا کی وعده همش وعده میدی که......!